teisipäev, 1. september 2015

Angie ja Mari Rumeenias II

Neljapäeval oli äratus varakult, sest tahtsime jõuda 9.30 rongile, et sõita mereäärsesse linna Constantasse. Täielik murphykas - muidu on siin koguaja päike ja üle 30-kraadi kuuma, aga kui on vaja rannatama minna, siis sajab vihma! Ja kui juba siis juba - ühtegi taksot ka ei saanud! Vaene peiks pidi meid siis rongijaama viima, aga kuna just sellel hommikul olid megasuured ummikud ei jõudnudki me oma rongile. Hea, et pileteid varem ära ei ostnud. Läksime siis tund hilisema peale. Kolmetunnine sõit läks ruttu, sest tegime Mari käekotist laua ja mängisime terve tee uno-kaarte :)
Olime paar päeva varem omale ühe apartmendi bronninud ja rongijaamast sinna sõitsimegi. Omanik tuli päris kiirelt kohale, andis võtmed kätte ja ütles, et nautige täiega - isegi raha ei tahtnud kohe saada! Päris usaldav sellessuhtes, et jumal teab, äkki me oleks öö ära maganud, korteri tühjaks teinud ja põlema pannud :D ega ta ju muud peale meie eesnimede ei teadnud. Esimese hooga jalutasime poodi, ostsime veini ja pastamaterjali. Mõõõõnus :) kodus avastasime korterit, tegime süüa ja tsillisime niisama. Hiljem tegin tšikkidele soengut ja meiki ja päris hilja läksime välja. Käisime siiderdamas ja klubis. Oleks ilm soe ja suvine olnud, oleks me ilmselt hommikuni mereäärses klubis tiksunud, aga kuna sadas ja mega tuul oli, siis tulime paari tunni pärast koju.
Köögikatad
Akna taga kasvasid viinamarjad, toored veel, aga ikkagi - viinamarjad! Akna taga!

Reedel oli ilm sama halb, aga jalutasime siiski vanalinna, tegime kohvi ja promenaadil vana kasiino juures pilte. Üliäge koht mu arvates! Linnavalitsus võiks sinna küll investeerida ja selle koha korda teha.
Mari tegi ossikükki

Plaanisime kella viiese rongiga tagasi sõita, niiet enne tuli veel võtmed üle anda ja oligi kõik. Korteriomanik oli veel nii tore, et viskas meid ise rongijaama ära :) seekord rong ei hilinenud ja õhtuks olime Bukarestis. Ahjaa! Ühes peatuses nägime nii palju rotte, et oleks päriselt võinud neid jalaga segada. Õõõõõõhhh, kui vastik!!
Kodus tegime tatart (noms!), jõime tüdrukute uut lemmiksiidrit Old Mout-i (naljakas nimi, hihii!) ja vaatasime telekast mingit lambifilmi.
Laupäev oli aga hoopiski gameday ehk hooaja esimene mäng. Väga peen, et siin on mängijate lähedastele omaette sektsioon, kus snäkke ja veini saab :D ei kurda! Mäng lõppes võiduga ja edasi läksime kõik koos sööma ja niisama tsillima.

Koduteel käisime tüdrukutega poes, ostsime snäkke ja lõpuks Angile kingad. Halleluuja! Osad kutid olid juba meile tulnud, sest pidime hiljem välja minema. Panime kleidid selga ja tegime näod pähe ning läksimegi linna. Sõbrants Bacaust oli ka sellel ajal Bukarestis ja saime tema ja ta sõbrannadega linnas kokku. Niiii äge õhtu oli! Tantsisime tänaval, tegime pilte ja lõbutsesime täie raha eest :) vastu hommikut laekusime koju, sõime Angie voodis krõpsusid ja magasime kaua.
Pühapäev oli lihtsalt nii lebopäev kui üldse olla veel saab. Peale hilist ärkamist ja hommikusööki läksime otse bassuäärde. Mängisime kaarte, Mari tegi roppu trenni ja vahepeal kastsime ennast ülikülma vette. Ausalt, jääkuubikud hulpisid sees :D
Esmaspäev oli tüdrukute viimane päev siin ja ühtlasi ka jälle bassupäev. Päevitasime veel korralikult ja õhtul käisime kaubamajas. Tšikid käisid esimest korda Sephoras! Mäletan kui ekstaasis ma ise olin, kui esimest korda sinna sain :D või noh, mis siin salata, siiani olen kui sinna satun, mukiasjad ju! Enne öist lendu magasime paar tunnikest ja viisimegi nad lennujaama ära.

Niii-niii tore, et meil külas käisite! Kui koju tuleme, toome teile kiivi-laim, kiivi-laim (muud polegi vä?) siidrit kaasa! Või äkki Marile hoopis väike õ?