esmaspäev, 13. juuni 2016

Pärnu-jutud

Hakkab juba tavaks saama, et esmaspäeviti käin siin nädalavahetuse raportit jagamas! Mulle sobib - kui talvel lörts silmaauku sajab, siis on hea lugeda ja meenutada, et vot kus oli alles hea suvi, sai aga tralli ja pulli tehtud :)
Enne nädalavahetust käisime aga mitmeid kordi ise külas ja võtsime külalisi vastu ka. Õigemini mina võtsin. Külas käisid minu sõbrantsid, kellega taaskord lobisesime ja naersime ning muidugi ka sõime. Kuidas muidu eks! Kuigi ühega oma kallitest tüdrukutest nägime viimati poolteist aastat tagasi (ka tema elab välismaal ning kohutavalt kombel ei ole meie Eestisoleku ajad üldse klappinud) ei olnud kordagi sellist tunnet, et pole ammu lobisenud - vastupidi, seletasime nii nagu oleks tund tagasi lõpetatud telefonikõnet jätkanud. :D siiralt usun, et sõprusesse tuleb investeerida, sest ükski suhe ei püsi niisama. Vahel lihtsalt peab seda aega leidma, et kasvõi tunnikeseks maha istuda ja tühjast-tähjast lobiseda.
Läksime külapeale!
Reedel võtsime aga suuna Pärnu poole. Ilm oli lihtsalt k o h u t a v. Kuidas on see võimalik, et Eestis olen ma olnud üle kahe nädala ning kui muidu pole sadanud mitte ühelgi päeval, siis just sellel mida oleme pikalt planeerinud, sajab pussnuge? :D
Igatahes veetsime me reede ja laupäeva peamiselt toas, sest õues olla lihtsalt ei kannatanud. Reedel ööbisime sõprade pool ning õhtul mängisime erinevaid lauamänge. Enne seda tegime veel kohustusliku Steffani-ringi ja kirusime sitta ilma. Õhtuks olin ma nii väsinud, et kukkusin jalapealt oma madratsisse ja mind ei häirinud isegi see, et hommikuks oli madrats töss nagu vana pall.
Kõik kes Yatzyt mängivad - viskasin esimese viskega ja kuutega Yatzy. Siiani olen sillas!
Laupäeval kolisime aga oma broneeritud majakesse ja tsillisime mõnda aega seal. Siinkohal soovitan soojalt sellist majutust nagu Kommitorni ehk Bonbon Towerit. Tegemist on vana kommipoega, mis asub niivõrd heas asukohas, et igasse peamisesse sihtkohta on umbes kilomeeter jalaga visata. Maja ise on täielik muumimaja :) nii armas, puhas ja hubane, et seal veedaks meelsasti kohe terve suve. Maja juurde kuulub ka pisike aiake, kus hea ilmaga lihtsalt päikest püüda saab. Magama mahub sinna lausa neli inimest ning ühe öö hind oli 85 eurot.
Hiljem jalutasime maksimaalselt kümme minutit Hea Toidu Laadal, sest kui vihma kallab ja väljas on mingi 5 kraadi sooja, siis ei taha õues ikka mingi trikiga olla. :D läksime hoopis Kalamajaka kohvikusse sööma ja nautisime seltskonda. Kes Pärnut külastab, siis on see kohustuslik koht, kus üks eine võtta! Toit oli väga hea ning teenindus veel parem.
Õhtuks aga oli meil plaan Sunseti minna, sest ei mina ega Mari polnud seal varem käinudki (!) ja otsustasime juba varem ära, et aitab naljast - kui juba Pärnus oleme, siis sinna me ka läheme. Õnneks jäi ka vihm üle ja tuju oli hea :) tantsisime mõned tunnid ja enne valget olime me juba kodus.
Pühapäeva alustasime hommikusöögiga Poisi Eines, mida ma jällegi olen sunnitud soojalt soovitama. No mis teha, kui kõik kohad vaid häid sööke pakuvad! Hommikusöögiks valisin peekoniwrapi, mis oli lihtsalt jumalik! Eriti meeldis mulle wrapi sees olev tšillikaste. Peale hilist hommikusööki istusime veel veidi meie pisikeses tagaaias ja mängisime. Kuna Mari ja peika endale hiljuti uued discgolfi kettad ostsid, siis otsustasime me õhtupoole Jõekääru discgolfis need sisse õnnistada ja tegime ka selle raja läbi. Seda ma ütlen, et algajale see rada kindlasti ei ole, sest see oli nii pikk, et lõpuks lubasin ma juba kõik kettad järjekorras jõkke lennutada, et me juba kiiremini sealt vehkat teeks. :D lubaduseks see aga õnneks jäigi, sest praegu on kõik kettad kenasti autos olemas. Discgolfi ei veena mind aga hetkel keegi minema, sest eilne nutumaik on veel liiga hästi suus. :D

Nädalavahetuse lõpetasime me taaskord.. Trummipõrin.. Steffanis! Peale õhtusööki sõitsime otsejoones Tallinnasse tagasi ning täna hommikul, peale 11h (!!!) und, tundsin ma ennast täitsa inimesena.
Tänane päev on läinud superkiirelt ja väga produktiivselt ning ka homne päev läheb samas rütmis. Plaanime minna maale, et seal natuke tööd teha, natuke puhata ja natuke mängida. Neljapäeval ootab meid aga teatrietendus ning laupäeval jätame taaskord Tallinna maha ja sõidame seekord hoopistükkis Saaremaale.
Nüüd aga lähen ma lavaširulli meisterdama, et hiljem miskit põske pista oleks. Peika vaatab päris kindlasti jalgpalli, mille peale on mul öelda vaid:
Ilusat vihmavaba nädalat! :)