esmaspäev, 17. oktoober 2016

Nädalavahetus mere ääres

Kuna nädalavahetus oli Martinil taaskord vaba, otsustasime me kohe juhust kasutada, Bukarest hüljata ja mereäärsesse Constantasse põrutada. Bukarestist asub Constanta umbes kahe ja poole sõidutunni kaugusel ja sinna viib lausa kiirtee, mis teeb selle sõidu ülimugavaks. Suvel on Constanta kohe errrriti populaarne, sest noh, meri ja melu ja ööelu :) lausa Rumeenia Miamiks kutsutakse seda paika! Praegu oli seal rahulik ja vaikne, tänavad suht tühjad, ainult tuul keerutas lehti ja lained loksusid. Selline mõnus sügisene väikelinna elu (rahvaarvult viies linn Rumeenias, umbes 230 000 elanikku).
Ööbisime väikeses hotellis, mis oli ideaalse koha peal - ühel pool meri ja teisel pool vanalinn. Saime auto ära parkida ja rahulikult mööda linna ringi jalutada. Constanta kuulsaim vaatamisväärsus on kindlasti vana kasiino, mis näeb nii uhke ja suursugune välja, et mõte hakkab kohe liikuma, kuidas seal kunagi inimesed lõbutsemas käisid. Daamid kandsid pikki kindaid ja tegid pitsist suitsu, mehed kandsid kübaraid ja smokinguid.. Või midagi taolist.
Kahjuks on see kasiino juba oma kakskümmend aastat niisama seisnud ja keegi seda korda pole teinud. Puhas lollus mu arust ju!

Ilm oli üsna külm ja vahepeal oli lihtsalt kohustuslik ennast kokteili, latte ja tiramisuga soojendamas käia. Üldse oli meil mingi täielik söömise, mõnnamise ja lebotamise nädalavahetus. Mitte, et ma kurdaks, jumala eest!
Peale linnapeal jalutamist pikutasime natuke toas ja hiljem sõime hotelli restoranis õhtust. Pudeli veini panime kah nahavahele, lobisesime põnevatel suhteteemadel ning ööuni oli kohe eriti magus :)
Hommikul suutsin ma lausa kella kaheksani magada ja peale seda passisin punnis silmadega magavat peikat, et see läbi une mu pilku tunneks ja lõpuks ka üles ärkaks. Ei mõjunud. Enne ühtteist ta igatahes ikka ärkas (st ma äratasin) ning peale oma asjade kokkupanekut läksime linnapeale hommikusööki otsima. Ma tellisin ühe megajuustuse omleti ning kuigi ma arvasin, et juustu ei saa kunagi liiga palju olla, siis oli paari tunni pärast selge, et saab ikka küll. Nimelt sõitsime veel peale hommikusööki mööda Mamaiat (300m laiune rannariba, meeletult populaarne suvituskoht, ainult hotellid seal olidki) ning rasvase omleti ja paraja kiiruse tulemusena kannatasin ma sellise carsick'i all, et veel magamaminneski oli paha olla.
Enne kojusõitu käisime veel kaubamajas, kus ma nägin üüratusuurt NYX-i poodi ja muidugi tulin sealt väikese kotiga tagasi Bukaresti. Kuidas siis muidu onju!
Enne kojujõudmist käisime veel toidupoes varusid täiendamas ning edasi tuligi juba mõnus telekavaatamise ja kaisus kossutamise õhtu.
Sellised weekend getaway nädalavahetused on minuarust nii mõnusad ja vajalikud. Kuigi meil saab peikaga koguaja pulli ja nalja ja kõik on nii armas ja hea, on ikkagi mõnus vahel ka kusagil mujal seda pulli ja nalja ja armsuseid ja headusi teha :) niiet minupoolne soovitus - võtke kätte ja bronnige kusagile võõrasse linna tuba (nt Airbnb-s ja Booking.com-is on väga häid pakkumisi) ning lihtsalt nautige seda aega üksteisega või iseendaga.

6 kommentaari:

1. Viimasel pildil su peika niiiiii Tom Hardy nägu! Meie pere absoluutne lemmiknäitleja haha :D
    Tundus väga mõnna nädalavahetus teil :)

Vastused
    1. Oii ta on sellise komplimendi peale kindlasti väga maias. :D Hardy on meie majas samuti väga populaarne.
      Oli tõesti nii hea nv :) järgmist trippi ei pea õnneks kaua ootama, sest nädala pärast olen juba Eestis!

Kustuta
  2. Issand, kui hea, et teil seal ka juba sügis käes on - kartsin alguses pealkirja vaadates, et nüüd tulevad mingid rannalebo pildid :)

Vastused
    1. Hehee! Ka mina olen rohkem kui rõõmus, et siin sügis on, sest kui ikka nii palav oleks kui kuu aega tagasi, ma küll enam ei teaks kas nutta või naerda. :)

Kustuta
  3. Just mõned päevad tagasi lugesin su blogi ning mõtlesin, et no te olete küll ikka kihvt ja harmoneeruv paar ning mõtlesin veel, et teil tuleksid küll ilmselt ilusad pulmad! Mäletasin, et panin selle siia kirja ka, kuid nüüd ei leidnud, vist jäi ikka ainult mõtteks see tol korral. Igaljuhul nägin nüüd Instas uudist ning tahtsin lihtsalt õnne soovida, maruvahvad tundute olevat ja oi jään pulmapostitusi ootama! :)

Vastused
    1. Nii armas! Suur aitäh Sulle, Eneli! Loodan, et pettuma ei pea ja suudan miskit vahvat ikka kirja panna. :)