esmaspäev, 12. juuni 2017

Pärnu on alati hea idee

Ah sa mait kuidas meil nädalavahetusel ilmaga vedas! Veetsime nädalavahetuse koos oma parimate kamraadidega Pärnus ja kogu lugu ei oleks arvatavasti enam parem olla saanudki. Kui me eelmisel aastal Grillfesti ajal Pärnus olime, sadas seal terve päeva vihma ja õues oli sama soe kui põhjanabal. Seekord aga tervitas meid täielik suvi - päike ja üle kahekümne kraadi sooja. Kuiii mõnus!
Möödunud nädalavahetuse võib kokku võtta üsna lühidalt - me sõime. Sõime otseloomulikult Steffanis (lausa kaks korda), sõime Grillfestil, sõime kodus ja sõime Supelsakstes (jälle lausa kaks korda). Ärge siis imestage kui ma teist millalgi juhtumisi tänaval üle rullin.
Grillfestil jõin oma selle suve lemmikut - Aperol spritz'i, sest ma ju siin suure suuga lubasin, et hakkan seda igal pool nõudma. Õnneks paistis nende suur telk juba kaugelt silma ja nii ma oma tüdrukud sinna kokteilile kamandasingi.
Vana hea Instagrami-mõjutuse tagajärjel otsisime üles ka Udu jäätisebaari (link) ja giiiirrrrllll, let me tell you.. see oli lihtsalt parim jäätis! Nagu nimigi ütleb, on tegemist udupehme ja kreemise tekstuuriga jäätisega, mis maitses jumalikult. Kui neid kusagil kohtama peaksite, siis proovige kindlasti järgi, sest võin oma pea panti panna, et seda te ei kahetse. Või kui kahetsete, siis on teil (ja teie maitsemeelel) kindlalt midagi viga. :D kummalisel kombel ei olegi mul sellest jumalusest ühtegi pilti. Ju siis läks söömisega nii kiireks.
Peale selle, et me kohapeal seda ja teist maitsesime, ostsime me ka otseloomulikult veidi manti koju kaasa. Värsked soolakurgid, suitsukala, juustupatsid ja part. Viimane küll mu peika soovil, sest tema on üks suurematsorti pardimaias. Kummalisel kombel aga mulle endale näiteks part üldse ei meeldigi! Ja ma muidu ei ole üldse toiduga pirtsutaja!
Õhtusöögiks olime laua kinni pannud Supelsakstesse. Tegelikult oli sellel broneeringul ka tagamõte, sest tahtsime oma oma kallitelt M.-ilt ja K.-lt ühe tähtsa küsimuse küsida. Nimelt palusime neid oma pulmapäevaks enda kõrvale seisma ehk küsisime kas nad oleksid nõus meie pruutneitsiks ja isameheks hakkama. Kuna me neid ka väikeste kingitustega meelitasime, olid nad õnneks nõus. Viuh! :)
Tähistasime proseccoga ja sõime ühe imelise õhtusöögi. Kes kunagi Supelsakstesse minema peaks, siis julgen kogu meie laudkonna eest ühte kindlat rooga soovitada. Selleks on lõhe carpaccio tiigerkrevettide, rohelise meloni-arbuusi salati ja petersellimajoneesiga (12€). Mul ei ole selle kohta muud öelda kui OH MY!
Supelsakstes käisin ma esmakordselt ja mulle kohutavalt meeldis see restoran. Kõik toidud mida proovisime olid imelised, teenindus oli absoluutselt suurepärane ning kogu koha miljöö oli stiilipuhas. 5 tärni!
Laupäeva õhtu hilisemad tunnid möödusid aga juba rendimaja aias sõpradega lobisedes, snäkkides ja kokteili juues. Ei pääsenud me ka kohustuslikust Sunseti tiirust, mis seekord meeeeletult ülerahvastatud oli. Jumal tänatud, et vahepeal terrassil õhku võtta sai, sest klubis sees oli niii palav, et mul pidevalt oli selline tunne, et kohe minestan. Õnneks oli see vaid tunne.
Pühapäeval olin ikka mina see varajane linnuke, kes meie maja unetunnid lõpetas ja kõik maast lahti peksis. Ei suuda mina ikka kaua magada, no mida sa ära teed. Hilisele hommikusöögile läksime taaskord Steffanisse, kus ma esimest korda elus salatit (!) sõin. Aga hea oli! Hiljem veel väikesed kaardimängud koduaias ning enne ärasõitu pidime me ikka ühe korra veel Supelsakstesse koogile ja kohvile minema. Nagu juba öeldud - soovitan!
Mulle ikka meeldib öelda, et Pärnusse minek on alati hea idee. Sadagu vihma või paistku päike, aga seal on alati tore. Lihtsalt päikesega on natuke toredam :)
Uus nädal toob meile mitmed õhtud sõpradega, kinnomineku, esiku värvimise ja nädalavahetuse Ida-Virumaal. Sealkandis pole ma käinud ma ei tea mis ajast ja ootan seda suure põnevusega. Kui kellelgi on mingeid vahvaid soovitusi stiilis kuhu minna - kus süüa ja magada, olen üks suur kõrv.

1 kommentaar:

1. Anonüümne13/6/17

Meie saime eelmisel aastal head toitu Narva linnuse restoranis Rondeel :)